FAQ
Bestellingen
Bestelling op een ander adres bezorgen?
Wil je je bestelling op een ander adres laten bezorgen? Zorg ervoor dat je tijdens het afrekenen bij 'instructies voor bestelling' het afleveradres invoert.
Niet juiste producten geleverd/ beschadigde producten geleverd
Heb je een verkeerd product ontvangen of is het product beschadigd? Vervelend! Neem binnen 3 dagen na ontvangs van je bestelling contact met ons op via het contact formulier, dan zorgen we ervoor dat we zo snel mogelijk een passende oplossing vinden.
Om dit zo snel mogelijk af te werken vragen we je om onderstaande informatie aan te geven:
- Ordernummer
- Omschrijving van de klacht
- Eventueel een foto van de beschadiging
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Helaas is het niet mogelijk om na afhandeling van jouw bestelling je bestelling te annuleren. We verwerken onze bestellingen snel.
Je kan je bestelling uiteraard retourneren volgens de retourregels.
Betalingen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Veilig en snel betalen kan via iDeal, Creditcard, Paypal, Apple pay of Google Pay.
Lukt de betaling niet? Neem contact op via het contact formulier, dan helpen wij je verder.
Kan ik achteraf betalen?
Helaas is het niet mogelijk om achteraf te betalen voor je bestelling.
Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?
Oeh! Korting is altijd goed. De kortingscode kan je in de check-out toevoegen. Vanuit het winkelwagentje klik je op 'afrekenen', vervolgens vul je je kortingscode rechts bovenin in.
Verzenden
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen NL zijn: €5,95 en gratis verzending vanaf €55,-.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Natuurlijk! Nadat we jouw bestelling verzonden hebben ontvang je een track & trace code. Via de track & trace kun je je bestelling volgen en weet je dus precies wanneer je jouw 🐶 blij kan maken.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Je kan je bestelling binnen 14 dagen nadat je het ontvangen hebt retourneren. Verzend je pakket, in originele staat & verpakking, per post naar het onderstaande adres:
- Citroenvlinder 50
7451WR Holten
Nederland
De kosten van je retour zijn voor eigen rekening. Nadat we jouw retour ontvangen hebben worden de kosten terug gestort. De verzendkosten blijven voor eigen rekening. Je ontvangt de terugbetaling binnen 14 dagen na ontvangst (mits het product in goede orde retour ontvangen is).
Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
Het kan natuurlijk voorkomen dat de maat van kleding niet helemaal goed is. Daarom kan kleding geruild worden. Neem binnen 3 dagen na ontvangt contact met ons op via het contact formulier en geef aan voor welke maat je het product wilt ruilen.
Ruilen van overige producten is niet mogelijk. Je kan dan je bestelling retour sturen & opnieuw een bestelling plaatsen.
Wat zijn de retourkosten?
De kosten van het retourneren van je bestelling is voor eigenrekening.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Zodra je je bestelling plaatst voor 12.00 uur, verzenden wij je geplaatste bestelling dezelfde dag nog!
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Wil je je bestelling afhalen? Neem dan even contact met ons op.